Wesołych Świąt Wielkanocnych !
Ogłoszenie
03.04.2025 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE nr 382214
Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez społeczność (RLKS) – komponent Wdrażanie LSR
– zakres wsparcia: Rozwój przedsiębiorczości, rozwijanie pozarolniczej działalności gospodarczej (w skrócie: Rozwój DG)
Pomoc w zakresie rozwijania pozarolniczej działalności gospodarczej przyznaje się, jeżeli operacja: dotyczy działalności zgodnej z celami LSR i realizuje wskaźniki:
Cel: Obszar atrakcyjny turystycznie i rekreacyjnie – przyjazny do życia dla mieszkańców Podbabiogórza
Przedsięwzięcie : Rozwój istniejących firm na Podbabiogórzu
Wskaźnik produktu: P.1.9 Liczba rozwiniętych istniejących przedsiębiorstw.
Wskaźnik rezultatu: R.37 Wzrost gospodarczy i zatrudnienie na obszarach
wiejskich: nowe miejsca pracy objęte wsparciem w ramach projektów WPR.
Termin składania wniosków: od 18.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
Podmioty uprawnione do ubiegania się o przyznanie pomocy:
O pomoc może ubiegać się Wnioskodawca który
-jest osobą fizyczną, lub;
-jest osobą prawną, lub;-
-co najmniej od roku poprzedzającego dzień złożenia wniosku o przyznanie pomocy:
– posiada miejsce wykonywania działalności gospodarczej oznaczone adresem wpisanym do CEIDG na obszarze wiejskim objętym LSR – w przypadku osoby fizycznej;
– posiada siedzibę lub oddział, które znajdują się na obszarze wiejskim objętym LSR – w przypadku wnioskodawcy będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
*w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku o przyznanie pomocy wnioskodawca wykonywał łącznie co najmniej przez 365 dni działalność gospodarczą, do której stosuje się Prawo przedsiębiorców, oraz nadal wykonuje tę działalność;
*upłynęły co najmniej 2 lata od dnia wypłaty pomocy wnioskodawcy na operację w zakresie start DG w ramach PS WPR;
*upłynęły co najmniej 2 lata od dnia wypłaty wnioskodawcy płatności ostatecznej na podejmowanie lub prowadzenie lub rozwijanie działalności gospodarczej w ramach poddziałań 4.2, 6.2, 6.4 lub 19.2 objętych PROW 2014-2020.
*posiadający numer EP – numer identyfikacyjny ewidencji producentów, nadany przez ARiMR.
Wnioski o przyznanie pomocy można składać wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), poprzez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR (PUE), który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl
W przypadku złożenia wniosku w inny sposób operacja nie zostanie wybrana przez LGD
do realizacji.
O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku przez PUE. Wnioskodawcy po wysłaniu wniosku o przyznanie pomocy wystawiane jest przez system IT potwierdzenie złożenia wraz z datą złożenia wniosku, które zawiera unikalny numer nadany przez system IT.
Limit środków przeznaczonych w ramach naboru wniosków:
Limit środków w naborze wynosi 586 000,00 euro. Oznacza to, że łączna kwota pomocy przyznanej na operacje wybrane przez LGD w ramach naboru wniosków nie może przekroczyć tej wartości.
- Forma pomocy, maksymalny dopuszczalny poziom pomocy oraz minimalna i maksymalna kwota pomocy:
- Pomoc przyznawana jest w formie zwrotu części kosztów kwalifikowalnych refundacja. Jej wysokość zostanie ustalona na podstawie planowanych kosztów kwalifikowalnych zawartych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.
- Maksymalny poziom dofinansowania wynosi do 65% kosztów kwalifikowalnych. Wnioskodawca musi dysponować wkładem własnym w wysokości co najmniej35%;
- Kwota przyznanej pomocy nie może być niższa niż 50 000 zł i nie wyższa niż
200 000 zł. - Szczegółowe warunki przyznania pomocy:
W ramach interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
z zakresu: Rozwój pozarolniczej działalności gospodarczej (w skrócie: Rozwój DG), objętej niniejszym ogłoszeniem, szczegółowe warunki przyznania pomocy określa „Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy”.
Podmiotem właściwym w sprawie o przyznanie pomocy jest Zarząd Województwa Małopolskiego.
Ważne!
Każdy wnioskodawca proszony jest o przesłanie na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzenia wysłania wniosku poprzez PUE ARiMR lub pliku w formacie PDF, który generuje się po wysłaniu wniosku. Pozwoli to na lepszą kontrolę wniosków „wchodzących do systemu”.
Dokumentacja do naboru:
- Procedura PS WPR
- Regulamin Naboru Rozwijanie Działalności Gospodarczej
- Kryteria PS WPR
- Klauzula RODO
- Oświadczenie RODO
- Wykaz załączników do wniosku
- Instrukcja WoPP dla I.13.1 WDR
- Pomocniczy załącznik do instrukcji WoPP
- Zestawienie rzeczowo-finansowe
- Biznesplan
- Informacja o składzie podmiotów wspólnie realizujących operację
- Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
- Oświadczenie o nie niepozostawaniu w związku małżeńskim lub o ustanowionej rozdzielności majątkowej
- Oświadczenie małżonka o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przez MŚP
- Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości
- Szczegółowy opis zadań wymienionych w Zestawieniu rzeczowo- finansowym
- Tablica Informacyjna- projekt
- Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związaną z nieruchomością
- Informacje o składzie podmiotów wspólnie realizujących operacji
- Tabela zgodności z kryteriami
- Umowa kkZE
- Umowa kksenior
- Umowa kkKŚO
- Umowa kkKŁŻ
- Umowa kkKiP
- Umowa kkGO
- Umowa kkGA
- Umowa kkDUL
- Umowa kkDMI
- Umowa kkDG
- Umowa ryczałt ZE
- Umowa ryczałt PPP
- Umowa ryczałt KŁŻ
- Umowa ryczałt GO
- Umowa ryczałt GA
- Umowa ryczałt DG
Dane do kontaktu:
Biuro LGD „Podbabiogórze”;
Ul. Mickiewicza 122
34-200 Sucha Beskidzka,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 667-609-609
Ogłoszenie
03.04.2025r.
OGŁOSZENIE O NABORZE nr 382211
Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez społeczność (RLKS) – komponent Wdrażanie LSR
Rozwój przedsiębiorczości poprzez podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej przez osoby fizyczne. (Start DG)
Podmioty uprawnione do ubiegania się o przyznanie pomocy:
Wnioskodawca: O pomoc może ubiegać się podmiot będący osobą fizyczną, jeżeli
-jest pełnoletnia
-co najmniej od roku poprzedzającego dzień złożenia wniosku o przyznanie pomocy: posiada miejsce zamieszkania na obszarze wiejskim objętym LSR;
-w okresie roku poprzedzającego dzień złożenia wniosku o przyznanie pomocy nie wykonywał i nie wykonuje działalności gospodarczej, do której stosuje się przepisy ustawy Prawo przedsiębiorców;
-nie została dotychczas przyznana pomoc w ramach PROW 2014-2020 na operację
w ramach poddziałania 6.2 lub 6.4 lub 4.2 lub 19.2 w zakresie podejmowanie działalności gospodarczej oraz w ramach PS WPR na operacje w zakresie: podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej, tworzenie gospodarstw agroturystycznych, tworzenie zagród edukacyjnych, rozwijanie pozarolniczej działalności gospodarczej, rozwijanie gospodarstw agroturystycznych, rozwijanie zagród edukacyjnych.
Termin składania wniosków: od 18.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
Limit środków przeznaczonych w ramach naboru wniosków:
Limit środków w naborze wynosi 525 000,00 euro. Oznacza to, że łączna kwota pomocy przyznanej na operacje wybrane przez LGD w ramach naboru wniosków nie może przekroczyć tej wartości.
- Forma pomocy, maksymalny dopuszczalny poziom pomocy oraz minimalna
i maksymalna kwota pomocy: - Pomoc przyznawana jest w formie płatności ryczałtowej. Oznacza to, że kwota przyznanej pomocy ustalana jest na podstawie kosztów kwalifikowalnych zaplanowanych do poniesienia w ramach operacji przez wnioskodawcę;
- Maksymalny poziom dofinansowania wynosi do 65% kosztów kwalifikowalnych. Oznacza to, że osoba fizyczna starająca się o dofinansowanie musi dysponować wkładem własnym finansowym w wysokości co najmniej 35%;
- Kwota przyznanej pomocy nie może być niższa niż 50 000 zł i nie wyższa niż 150 000 zł.
Wnioski o przyznanie pomocy można składać wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), poprzez Platformę Usług Elektronicznych AriMR (PUE), który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl
W przypadku złożenia wniosku w inny sposób operacja nie zostanie wybrana przez LGD
do realizacji.
Warunkiem złożenia wniosku za pomocą PUE jest posiadanie przez wnioskodawcę numeru EP.
O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku przez PUE. Wnioskodawcy po wysłaniu wniosku o przyznanie pomocy wystawiane jest przez system IT potwierdzenie złożenia wraz z datą złożenia wniosku, które zawiera unikalny numer nadany przez system IT.
Szczegółowe warunki przyznania pomocy:
W ramach interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
z zakresu: Rozwój przedsiębiorczości poprzez: – podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej przez osoby fizyczne, objętej niniejszym ogłoszeniem, szczegółowe warunki przyznania pomocy określa „Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy” opublikowany na stronie Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze”
Podmiotem właściwym w sprawie o przyznanie pomocy jest Zarząd Województwa Małopolskiego
Ważne!
Każdy wnioskodawca proszony jest o przesłanie na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzenia wysłania wniosku poprzez PUE ARiMR lub pliku w formacie PDF, który generuje się po wysłaniu wniosku. Pozwoli to na lepszą kontrolę wniosków „wchodzących do systemu”.
Dokumentacja do naboru:
- Procedura PS WPR
- Regulamin Naboru Start Działalności Gospodarczej
- Kryteria PS WPR
- Klauzula RODO
- Oświadczenie RODO
- Wykaz załączników do wniosku
- Instrukcja WoPP dla I.13.1 WDR
- Pomocniczy załącznik do instrukcji WoPP
- Zestawienie rzeczowo-finansowe
- Biznesplan
- Informacja o składzie podmiotów wspólnie realizujących operację
- Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
- Oświadczenie o nie niepozostawaniu w związku małżeńskim lub o ustanowionej rozdzielności majątkowej
- Oświadczenie małżonka o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przez MŚP
- Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości
- Szczegółowy opis zadań wymienionych w Zestawieniu rzeczowo- finansowym
- Tablica Informacyjna- projekt
- Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związaną z nieruchomością
- Informacje o składzie podmiotów wspólnie realizujących operację
- Tabela zgodności z kryteriami
- Umowa kkZE
- Umowa kksenior
- Umowa kkKŚO
- Umowa kkKŁŻ
- Umowa kkKiP
- Umowa kkGO
- Umowa kkGA
- Umowa kkDUL
- Umowa kkDMI
- Umowa kkDG
- Umowa ryczałt ZE
- Umowa ryczałt PPP
- Umowa ryczałt KŁŻ
- Umowa ryczałt GO
- Umowa ryczałt GA
- Umowa ryczałt DG
- Dane do kontaktu:
Biuro LGD „Podbabiogórze”;
Ul. A. Mickiewicza 122
34-200 Sucha Beskidzka
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 667-609-609
Informacja
Informacja
Informacja o sposobie wykorzystania środków finansowych w zakresie zarządzania LSR 2023-2027
Informacja
Szanowni Państwo,
Zarząd Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania "Podbabiogórze" zwraca się z prośbą o przeanalizowanie i wniesienie uwag do Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2023-2027.
Na Państwa uwagi czekamy do 22 lutego 2025 r., które należy zgłaszać na załączonym poniżej formularzu.
Wypełniony formularz prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wpisując w tytule maila: "Konsultacje społeczne – aktualizacja LSR” lub przesłać listownie na adres
ul. Mickiewicza 122, 34-200 Sucha Beskidzka z dopiskiem „Konsultacje społeczne – aktualizacja LSR”, lub dostarczyć osobiście do siedziby Biura Zarządu Stowarzyszenia.
Załączniki:
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 10.02.2025 r. konkurs na stanowisko: Specjalisty/Specjalistki ds. wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Wymiar czasu pracy: 1 pełny etat lub ½ etatu
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- prowadzenie ewidencji merytorycznej realizacji projektów,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji merytorycznej projektów,
- praca z potencjalnymi beneficjentami,
- przygotowywanie i organizacja spotkań, szkoleń, udzielanie pełnych informacji dotyczących realizacji działań związanych z wdrażaniem LSR,
- prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia, ustawy) związanych z realizacją projektu,
- składanie sprawozdań Dyrektorowi Biura LGD z przebiegu realizacji poszczególnych zadań,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za kompletność dokumentacji pod względem merytorycznym związanej z realizacją projektu,
- powiadamianie bezpośrednich przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w realizacji projektu lub jego zagrożeniach,
- prowadzenie dokumentacji organów stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- udzielanie informacji beneficjentom z zakresu wdrażania LSR,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie baz danych związanych z działalnością stowarzyszenia zgodnie
z obowiązującymi przepisami i procedurami, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z PS WPR na lata 2023-2027 i/lub FEM 2021-2027, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - gromadzenie danych sprawozdawczych,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
- bezpłatnego świadczenia doradztwa w zakresie przygotowywania wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność na operacje realizujące cele LSR,
- wykonywanie zadań z zakresu animacji lokalnej i współpracy.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- niekaralność za przestępstwo popełnianie umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- pożądana znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera w tym szczególnie aplikacji biurowych,
- umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
- preferowane prawo jazdy kat. „B”, gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
Mickiewicza 122
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Specjalista ds. Wdrażania LSR” w terminie od dnia 18.02.2025 roku do dnia 24.02.2025 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych
Zestawienie wyszczególnionych kwot przeznaczonych na koszty bieżące i aktywizację od dnia podpisania umowy do końca grudnia 2024r.
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 04.02.2025 r. konkurs na stanowiska: Dyrektora/Dyrektorki Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze”.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Dyrektor/Dyrektorka Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności:
- wykonywanie Uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- realizacja zadań określonych przez Zarząd,
- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
- gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Stowarzyszenia, w tym prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD oraz prowadzenie baz danych związanych
z działalnością Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, - prowadzenie działalności wydawniczej,
- ogólne poradnictwo prawne, finansowe, organizacyjne i inne w oparciu o własny bank danych oraz zamawiane ekspertyzy i opinie specjalistyczne,
- przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków, zebrania Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych,
- obsługa Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady, w tym sporządzanie protokołów i prowadzenie dokumentacji,
- sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom,
- dbanie o terminowość przekazywanych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej i przepływ informacji pomiędzy Zarządem LGD, Organem Decyzyjnym, a Biurem LGD,
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
- prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady,
- opracowywanie planów pracy, budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych,
- prowadzenie korespondencji,
- nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania i aktualizacji stron internetowych LGD,
- udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
- organizowanie i nadzorowanie szkoleń, konferencji, narad, przyjęć, delegacji gości LGD i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
- inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną
i międzynarodową, - prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji Stowarzyszenia,
- nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń,
- nadzorowanie pracy pracowników Biura Stowarzyszenia i reagowanie na nieprawidłowości w formie upomnienia, a w razie potrzeby zgłaszanie Zarządowi Stowarzyszenia,
- przygotowanie harmonogramów pracy dla personelu LGD,
- ponoszenie odpowiedzialności za sprawność i realizację wszelkich prac wykonywanych przez podległych mu pracowników,
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
- realizacja projektów Stowarzyszenia i nadzór nad jego przebiegiem oraz sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,
- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,
- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnych z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie bezpłatnie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków
i możliwości otrzymania dofinansowania, - obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”,
- ustalanie harmonogramu realizacji działań,
- nadzorowanie wydatków i przepływów finansowych,
- rekomendowanie zawarcia umów (zgodnie z budżetem) z wykonawcami poszczególnych zadań,
- udział i koordynacja działań związanych z przygotowaniem, realizacją
i aktualizacją LSR „Podbabiogórze”, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z programów:
PS WPR na lata 2023-2027 i FEM 2021-2027 zgodnych z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD
i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, - poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B i gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń,
- dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych,
- rzetelność, komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kultura osobista,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy,
- sprawne zarządzanie informacją,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
Mickiewicza 122
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Dyrektor Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” w terminie od dnia 11.02.2025 roku do dnia 18.02.2025 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa :e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych