Nabór 4/2018 (wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury)
Data publikacji: 14.02.2018 r.
Ogłoszenie o naborze nr 4/2018 Lokalna Grupa Działania: Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze” działająca na terenie gmin: Budzów, Bystra –Sidzina, Jordanów, Maków Podhalański, Stryszawa, Sucha Beskidzka, Zawoja, Zembrzyce oraz Miasta Jordanowa informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu:
Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej realizowanego przez: Liczba operacji obejmujących wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji. Intensywność pomocy: do 80% Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie: od 01.03.2018 roku do 28.03.2018 roku (termin składania wniosków upływa 28.03.2018 r. o godz. 16.00) Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze” miejscowość: ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka (budynek Urzędu Miasta w Suchej Beskidzkiej, piętro II, pok. 39-42) od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 Wniosek o przyznanie pomocy należy złożyć na obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami (w formie papierowej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach oraz elektronicznej na płycie CD/DVD tożsamej z wersją papierową). |
1. Zakres tematyczny operacji:
1. Zakres tematyczny odpowiada Przedsięwzięciu P.I.3.1: Inwestycje i wyposażenie związane z kultywowaniem tradycji, rekreacją i sportem Lokalnej Strategii Rozwoju oraz jest zgodny z §2 ust. 1 pkt 6 „Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej” Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy na finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U.2015 poz. 1570, z późn. zm.) – Rozporządzenie LSR,
2. Zakres tematyczny realizuje LSR na lata 2014-2020 poprzez realizacje:
Celu ogólnego nr I: Włączanie społeczności lokalnej w poprawę jakości życia i stanu dziedzictwa kulturowego Podbabiogórza
Celu szczegółowego nr I.3: Podniesienie jakości życia mieszkańców Podbabiogórza poprzez tworzenie warunków do kultury, sportu i rekreacji.
Wskaźnik rezultatu: Liczba osób korzystających z zakupionego sprzętu służącego do kultywowania tradycji, rekreacji i sportu
Przedsięwzięcie P.I.3.1: Inwestycje i wyposażenie związane z kultywowaniem tradycji, rekreacją i sportem
Wskaźnik produktu: Liczba operacji obejmujących remont i wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury – 1 sztuka
Kryteria wyboru operacji:
Lokalne kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD www.lgdpodbabiogorze.pl oraz w wersji papierowej w Biurze Zarządu LGD.
Podmioty inne niż LGD z wyłączeniem operacji z zakresu podejmowania oraz rozwoju przedsiębiorczości:
Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji wynosi: 50% możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów tj. 23 pkt. z 46 możliwych do uzyskania punktów.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie wsparcia, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze” oraz do wglądu w Biurze Zarządu Lokalnej Grupy Działania, miejscowość: ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka (budynek Urzędu Miasta w Suchej Beskidzkiej, piętro II, pok. 39-42), od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi: 50 623 zł.
Uregulowania szczegółowe:
Wsparcie jest udzielane w formie refundacji poniesionych kosztów w wysokości do 50 623 zł przy czym minimalna wartość operacji stanowi nie mniej niż 50 000 zł.
Intensywność wsparcia wynosi:
|
Beneficjent |
Limit wsparcia |
Inne limity |
1. |
Jednostki sektora finansów publicznych |
Do 63,63 % |
· Bez limitu |
2. |
Beneficjenci inni niż przedsiębiorcy startujący w konkursach poza grantami (konkursy) |
Do 80 % |
· Maksymalnie 300 tys. zł · Do 300 tys. zł na cały okres
|
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:
Dokumenty do wypełnienia przez wnioskodawców oraz załączniki:
1. Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
Wersja PDF:
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z - otwórz
Wersja Excel:
- Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z - otwórz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) - otwórz
3) Biznesplan (wersja 3z)
- Biznesplan (.pdf) - otwórz
- Biznesplan (.docx) - otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.pdf) - otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.docx) - otwórz
- Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) - otwórz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) - otwórz
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz
6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
7. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych osobowych Wnioskodawcy będącego osobą fizyczną.
Dokumenty związane z oceną operacji:
1. Procedura oceny i wyboru operacji w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020 realizowanych przez podmioty inne niż LGD
7. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
8. Regulamin Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze”
Pozostałe dokumenty związane z naborem:
1. Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 6z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) - otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) - otwórz
2. Formularz wniosku o płatność (wersja 3z)
- Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z - otwórz
- Wniosek o płatność (.excel) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z - otwórz
3. Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z) - otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) (.xlsx) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu - otwórz
Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w Biurze Zarządu Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze” oraz pod numerem tel. (33) 874 41 72 lub 667 609 609 w godz. od 8.00 do 16.00