Informacja
Szanowni Państwo,
Zarząd Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania "Podbabiogórze" zwraca się z prośbą o przeanalizowanie i wniesienie uwag do Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020.
Na Państwa uwagi czekamy do 6 grudnia 2024 r., które należy zgłaszać na załączonym poniżej formularzu.
Wypełniony formularz prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wpisując w tytule maila: "Konsultacje społeczne – aktualizacja LSR” lub przesłać listownie na adres
ul. Mickiewicza 122, 34-200 Sucha Beskidzka z dopiskiem „Konsultacje społeczne – aktualizacja LSR”, lub dostarczyć osobiście do siedziby Biura Zarządu Stowarzyszenia.
Załączniki:
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
Ogłoszenie
Zestawienie wyszczególnionych kwot przeznaczonych na koszty bieżące i aktywizację od dnia podpisania umowy do końca września 2024r.
Informacja
Szanowni Państwo,
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze” informuje, że z dniem 22 listopada 2024 r. nastąpiła zmiana adresu siedziby Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze”.
Nowy adres to:
ul. Adama Mickiewicza 122
34-200 Sucha Beskidzka
Zmianie uległ również numer telefonu. Nowy numer 511 408 736.
Numer 667 609 609 nie ulega zmianie.
Numer stacjonarny 33 874 41 72 jest nieaktywny.
Jednocześnie informujemy, że pozostałe dane: numery NIP, REGON, KRS, konta bankowe, adres e-mail pozostają bez zmian.
Prosimy o kierowanie korespondencji na nowy, wskazany powyżej adres.
W przypadku wątpliwości związanych ze zmianą adresu, prosimy o kontakt.
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
Informacja
W związku z trwającym przeniesieniem biura Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze" mogą nastąpić utrudnienia w kontakcie telefonicznym na nr stacjonarny 33 874 - 41-72. Prosimy o kontakt na nr 667609609 lub mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Za utrudnienia przepraszamy
Informacja
Informujemy, że w dniu 20 listopada 2024r. biuro LGD będzie nieczynne z powodu udziału w szkoleniu.
Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 10.10.2024 r. konkurs na stanowiska: Dyrektora/Dyrektorki Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze”.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Dyrektor/Dyrektorka Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności:
- wykonywanie Uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- realizacja zadań określonych przez Zarząd,
- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
- gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Stowarzyszenia, w tym prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD oraz prowadzenie baz danych związanych
z działalnością Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, - prowadzenie działalności wydawniczej,
- ogólne poradnictwo prawne, finansowe, organizacyjne i inne w oparciu o własny bank danych oraz zamawiane ekspertyzy i opinie specjalistyczne,
- przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków, zebrania Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych,
- obsługa Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady, w tym sporządzanie protokołów i prowadzenie dokumentacji,
- sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom,
- dbanie o terminowość przekazywanych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej i przepływ informacji pomiędzy Zarządem LGD, Organem Decyzyjnym, a Biurem LGD,
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
- prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady,
- opracowywanie planów pracy, budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych,
- prowadzenie korespondencji,
- nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania i aktualizacji stron internetowych LGD,
- udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
- organizowanie i nadzorowanie szkoleń, konferencji, narad, przyjęć, delegacji gości LGD i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
- inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną
i międzynarodową, - prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji Stowarzyszenia,
- nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń,
- nadzorowanie pracy pracowników Biura Stowarzyszenia i reagowanie na nieprawidłowości w formie upomnienia, a w razie potrzeby zgłaszanie Zarządowi Stowarzyszenia,
- przygotowanie harmonogramów pracy dla personelu LGD,
- ponoszenie odpowiedzialności za sprawność i realizację wszelkich prac wykonywanych przez podległych mu pracowników,
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
- realizacja projektów Stowarzyszenia i nadzór nad jego przebiegiem oraz sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,
- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,
- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnych z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie bezpłatnie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków
i możliwości otrzymania dofinansowania, - obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”,
- ustalanie harmonogramu realizacji działań,
- nadzorowanie wydatków i przepływów finansowych,
- rekomendowanie zawarcia umów (zgodnie z budżetem) z wykonawcami poszczególnych zadań,
- udział i koordynacja działań związanych z przygotowaniem, realizacją
i aktualizacją LSR „Podbabiogórze”, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z programów:
PS WPR na lata 2023-2027 i FEM 2021-2027 zgodnych z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD
i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, - poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B i gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń,
- dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych,
- rzetelność, komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kultura osobista,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy,
- sprawne zarządzanie informacją,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" (pok. 1,5, parter) lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
- Mickiewicza 175
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Dyrektor Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” w terminie od dnia 18.10.2024 roku do dnia 24.10.2024 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Ogłoszenie o konkursie Dyrektor/Dyrektorka Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 10.10.2024 r. konkurs na stanowisko: Specjalisty/Specjalistki ds. wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Wymiar czasu pracy: 1 pełny etat
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- prowadzenie ewidencji merytorycznej realizacji projektów,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji merytorycznej projektów,
- praca z potencjalnymi beneficjentami,
- przygotowywanie i organizacja spotkań, szkoleń, udzielanie pełnych informacji dotyczących realizacji działań związanych z wdrażaniem LSR,
- prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia, ustawy) związanych z realizacją projektu,
- składanie sprawozdań Dyrektorowi Biura LGD z przebiegu realizacji poszczególnych zadań,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za kompletność dokumentacji pod względem merytorycznym związanej z realizacją projektu,
- powiadamianie bezpośrednich przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach
w realizacji projektu lub jego zagrożeniach,
- prowadzenie dokumentacji organów stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- udzielanie informacji beneficjentom z zakresu wdrażania LSR,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie baz danych związanych z działalnością stowarzyszenia zgodnie
z obowiązującymi przepisami i procedurami, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z PS WPR na lata 2023-2027 i/lub FEM 2021-2027, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - gromadzenie danych sprawozdawczych,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
- bezpłatnego świadczenia doradztwa w zakresie przygotowywania wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność na operacje realizujące cele LSR,
- wykonywanie zadań z zakresu animacji lokalnej i współpracy.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- niekaralność za przestępstwo popełnianie umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- pożądana znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera w tym szczególnie aplikacji biurowych,
- umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
- preferowane prawo jazdy kat. „B”, gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" (pok.1,5 parter) lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
- Mickiewicza 175
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Specjalista ds. Wdrażania LSR” w terminie od dnia 18.10.2024 roku do dnia 24.10.2024 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Ogłoszenie o konkursie ds. wdrażania Specjalisty/Specjalistki LSR
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji
Informacja
Miło nam poinformować, że Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" otrzymało nagrodę Babiogórskiego Styrnola. Nagroda ta przyznana została podczas obchodów 40. Babiogórskiej Jesieni i stanowi uhonorowanie organizacji, które poprzez swoją działalność chronią szeroko pojęte dziedzictwo kulturowe regionu oraz wspierają jego rozwój.
Serdecznie dziękujemy!
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa