Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 10.10.2024 r. konkurs na stanowiska: Dyrektora/Dyrektorki Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze”.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Dyrektor/Dyrektorka Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności:
- wykonywanie Uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- realizacja zadań określonych przez Zarząd,
- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
- gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Stowarzyszenia, w tym prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD oraz prowadzenie baz danych związanych
z działalnością Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, - prowadzenie działalności wydawniczej,
- ogólne poradnictwo prawne, finansowe, organizacyjne i inne w oparciu o własny bank danych oraz zamawiane ekspertyzy i opinie specjalistyczne,
- przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków, zebrania Zarządu Stowarzyszenia oraz Rady,
- opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych,
- obsługa Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady, w tym sporządzanie protokołów i prowadzenie dokumentacji,
- sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom,
- dbanie o terminowość przekazywanych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej i przepływ informacji pomiędzy Zarządem LGD, Organem Decyzyjnym, a Biurem LGD,
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
- prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady,
- opracowywanie planów pracy, budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych,
- prowadzenie korespondencji,
- nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania i aktualizacji stron internetowych LGD,
- udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
- organizowanie i nadzorowanie szkoleń, konferencji, narad, przyjęć, delegacji gości LGD i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
- inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną
i międzynarodową, - prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji Stowarzyszenia,
- nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń,
- nadzorowanie pracy pracowników Biura Stowarzyszenia i reagowanie na nieprawidłowości w formie upomnienia, a w razie potrzeby zgłaszanie Zarządowi Stowarzyszenia,
- przygotowanie harmonogramów pracy dla personelu LGD,
- ponoszenie odpowiedzialności za sprawność i realizację wszelkich prac wykonywanych przez podległych mu pracowników,
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
- realizacja projektów Stowarzyszenia i nadzór nad jego przebiegiem oraz sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,
- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,
- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnych z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie bezpłatnie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków
i możliwości otrzymania dofinansowania, - obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”,
- ustalanie harmonogramu realizacji działań,
- nadzorowanie wydatków i przepływów finansowych,
- rekomendowanie zawarcia umów (zgodnie z budżetem) z wykonawcami poszczególnych zadań,
- udział i koordynacja działań związanych z przygotowaniem, realizacją
i aktualizacją LSR „Podbabiogórze”, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z programów:
PS WPR na lata 2023-2027 i FEM 2021-2027 zgodnych z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD
i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, - poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B i gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń,
- dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych,
- rzetelność, komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kultura osobista,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy,
- sprawne zarządzanie informacją,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" (pok. 1,5, parter) lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
- Mickiewicza 175
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Dyrektor Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” w terminie od dnia 18.10.2024 roku do dnia 24.10.2024 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Ogłoszenie o konkursie Dyrektor/Dyrektorka Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" ogłasza dnia 10.10.2024 r. konkurs na stanowisko: Specjalisty/Specjalistki ds. wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
- posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Wdrażania LSR (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR)
Wymiar czasu pracy: 1 pełny etat
Planowany zakres podstawowych obowiązków i odpowiedzialności (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- prowadzenie ewidencji merytorycznej realizacji projektów,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji merytorycznej projektów,
- praca z potencjalnymi beneficjentami,
- przygotowywanie i organizacja spotkań, szkoleń, udzielanie pełnych informacji dotyczących realizacji działań związanych z wdrażaniem LSR,
- prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia, ustawy) związanych z realizacją projektu,
- składanie sprawozdań Dyrektorowi Biura LGD z przebiegu realizacji poszczególnych zadań,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za kompletność dokumentacji pod względem merytorycznym związanej z realizacją projektu,
- powiadamianie bezpośrednich przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach
w realizacji projektu lub jego zagrożeniach,
- prowadzenie dokumentacji organów stowarzyszenia,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- udzielanie informacji beneficjentom z zakresu wdrażania LSR,
- tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umów dot. Funkcjonowania LGD zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- prowadzenie baz danych związanych z działalnością stowarzyszenia zgodnie
z obowiązującymi przepisami i procedurami, - wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z PS WPR na lata 2023-2027 i/lub FEM 2021-2027, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i procedurami, - gromadzenie danych sprawozdawczych,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
- bezpłatnego świadczenia doradztwa w zakresie przygotowywania wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność na operacje realizujące cele LSR,
- wykonywanie zadań z zakresu animacji lokalnej i współpracy.
Wymagania formalne/umiejętności niezbędne do ubiegania się na dane stanowisko (EFRROW i/lub EFS+ i/lub EFRR):
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- niekaralność za przestępstwo popełnianie umyślnie,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
Wymagania formalne/umiejętności dodatkowe do ubiegania się na dane stanowisko:
- pożądana znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera w tym szczególnie aplikacji biurowych,
- umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji,
- umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw,
- umiejętność sprawnej komunikacji,
- umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenie działania obszaru LGD,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
- preferowane prawo jazdy kat. „B”, gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne dla wszystkich kandydatów:
- CV i list motywacyjny (winne być opatrzone klauzulą; wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie 18 roku życia,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji - załącznik nr 2 do procedury.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" (pok.1,5 parter) lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
- Mickiewicza 175
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem: „Konkurs- Specjalista ds. Wdrażania LSR” w terminie od dnia 18.10.2024 roku do dnia 24.10.2024 roku do godziny 16.00. Decyduje data wpływu dokumentów w Biurze Zarządu Stowarzyszenia.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Zarządu LGD „Podbabiogórze” po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne (I etap) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (II etap).
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” - www.lgdpodbabiogorze.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Stowarzyszenia.
Pytania dotyczące konkursu można kierować pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji udziela również Prezes Stowarzyszenia Danuta Kawa e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel. 887-505-053.
Ogłoszenie o konkursie ds. wdrażania Specjalisty/Specjalistki LSR
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji
Informacja
Miło nam poinformować, że Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze" otrzymało nagrodę Babiogórskiego Styrnola. Nagroda ta przyznana została podczas obchodów 40. Babiogórskiej Jesieni i stanowi uhonorowanie organizacji, które poprzez swoją działalność chronią szeroko pojęte dziedzictwo kulturowe regionu oraz wspierają jego rozwój.
Serdecznie dziękujemy!
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
XIII Edycja Konkursu "Produkt Lokalny Podbabiogórza"
W imieniu Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” serdecznie zapraszam Twórców Ludowych z obszaru Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze” tj. gmin: Budzów, Bystra-Sidzina, Jordanów - gmina, Jordanów - miasto, Stryszawa, Sucha Beskidzka, Maków Podhalański, Zawoja, Zembrzyce do udziału w XIII edycji konkursu „Produkt Lokalny Podbabiogórza”. W ramach konkursu przewiduje się przyznanie nagród pieniężnych dla każdej kategorii.
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
Regulamin Konkursu (pobierz)
Karta zgłoszenia: (pobierz word) (pobierz pdf)
V/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze"
Serdecznie zapraszam na V/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze”, które odbędzie się w dniu 20 września 2024 roku tj. piątek o godz. 14.00 w siedzibie Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze", ul. Mickiewicza 175, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 2.
Tematem spotkania będzie zmiana dotychczasowego Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze", zgodnie z §20 ust. 10 Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze".
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia istwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku i przyjęcie porządku obrad.
- Przedstawienie zmian Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze".
- Podjęcie uchwały nr V/1/24 w sprawie zmiany Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze".
- Wolne głosy, wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Stanisław Tempka
Zestawienie wyszczególnionych kwot przeznaczonych na koszty bieżące i aktywizację od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2024r.
IV/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze”
Serdecznie zapraszam na IV/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze”, które odbędzie się w dniu 06 września 2024 roku tj. piątek o godz. 14.00 w siedzibie Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze", ul. Mickiewicza 175, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 2.
Tematem spotkania będzie zmiana dotychczasowego Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze", zgodnie z §20 ust. 10 Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze".
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia istwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku i przyjęcie porządku obrad.
- Przedstawienie zmian Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze".
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Regulaminu Rady Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze" stanowiący dotychczas załącznik nr 1 do Uchwały nr II/2/24 Rady Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” z dnia 24 kwietnia 2024 r.
- Wolne głosy, wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
W imieniu Rady
Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze"
Stanisław Tempka
III/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podbabiogórze”
Serdecznie zapraszam na III/2024 Zebranie Członków Rady Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Podbabiogórze”, które odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2024 roku tj. czwartek o godz. 14.00 w siedzibie Biura Zarządu Stowarzyszenia LGD "Podbabiogórze", ul. Mickiewicza 175, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 2.
Tematem spotkania będzie wybór Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza Rady, zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podbabiogórze".
Porządek zebrania:
- Przedstawienie tematu zebrania.
- Przedstawienie zadań Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza Rady.
- Wybory Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza Rady.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Prezydium.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie zebrania.
W imieniu Zarządu
Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze”
Prezes Danuta Kawa
Badania wolontariatu w Małopolsce
Federacja LGD Małopolska we współpracy z Fundacją Socjometr na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego prowadzi badanie pn. „Badanie kondycji wolontariatu w małopolskich organizacjach pozarządowych”.
Aktualnie prowadzone są badania ankietowe skierowane do wolontariuszy działających na terenie województwa Małopolskiego oraz NGO prowadzących wolontariat w Małopolsce.
Przygotowano dwa kwestionariusze ankiety, dzięki którym możliwe będzie pozyskanie danych, które przyczynią się do lepszego rozpoznania stanu, wyzwań i oczekiwań środowiska wolontariuszy i organizacji społecznych prowadzących wolontariat dotyczących wsparcia i rozwoju wolontariatu w Województwie Małopolskim.
Realizacja badania zakończy się przygotowaniem raportu z badań kondycji wolontariatu w małopolskich organizacjach pozarządowych.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety:
Informacja
Szanowni Państwo,
W dniu 06.08.2024 r. w związku z przerwą w dostawie prądu w godz. 8.00-16.00 kontakt z biurem Stowarzyszenia LGD „Podbabiogórze” będzie możliwy wyłącznie osobiście lub pod numerem telefonu komórkowego: 667 609 609
Przepraszamy za utrudnienia.